اخبار و مقالات

تولید روزانه ۳.۵ تن مواد غذایی با نیروهای معلول
تاریخ انتشار : 1395/8/19 ساعت 17:17:21



تولید روزانه ۳.۵ تن مواد غذایی با نیروهای معلول
۱۵:۳۰ (دوش

نبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط

یک شرکت صنایع غذایی با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در الیگودرز لرستان احیا شده، زمینه‌ اشتغال بیش از 85 نفر کم‌توان جسمی تحت پوشش بهزیستی را در مناطق محروم این شهرستان فراهم کرده است.

به نقل از  بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، شرکت صنایع غذایی یاشیل که با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در الیگودرز لرستان احیا شده، زمینه‌ی اشتغال بیش از 85 نفر کم‌توان جسمی تحت پوشش بهزیستی را در مناطق محروم این شهرستان فراهم کرده است.
علی هوشیار، مدیرعامل این شرکت با اعلام این‌که بنیاد برکت از 27 اسفند ماه سال گذشته به منظور توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در مناطق محروم این شهرستان به مشارکت با شرکت یاشیل اقدام کرده است، گفت: کارخانه‌ی یاشیل برای توسعه‌، متقاضی مشارکت بنیاد برکت بوده است.
به گفته‌ی هوشیار تمامی نیروهای یاشیل از افراد تحت پوشش بهزیستی به کار گرفته می‌شوند و کارخانه‌ی یاشیل به کمک نیروهای کم‌توان جسمی روزانه سه و نیم تن مواد غذایی بسته‌بندی شده تولید خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی یاشیل گفت: این شرکتهم‌چنین بخشی از درآمد حاصل از حمل‌و‌نقل محصولات کارخانه را به منظور انجام امور عام‌المنفعه، مستقیم به سرپرست‌ خانواده‌های نیازمند اختصاص می‌دهد.
وی با اشاره به این‌که اگر اعتبار لازم برای توسعه‌ی کارخانه فراهم شود، زمینه‌ی اشتغال بیش‌تری ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: یکی از نگهبانان کارخانه قبل از توسعه‌یاخیر کارخانه، مشکل بیکاری داشت و در حال مهاجرت به تهران و جدایی از همسرش بود که خوش‌بختانه بعد از به کارگیری ایشان در کارخانه،مشکل طلاق و مهاجرت وی برطرف شد.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اجرای 267 طرح توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور با حجم سرمایه‌گذاری 48 هزارو 770 میلیارد ریال توانسته است برای 166 هزارو 642 نفر در استان‌های مختلف فرصت شغلی ایجاد کند و قدم‌های بزرگی در مسیر محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار کشور بردارد.